Julekalender luke 4

Økt 4
Oppvarming: Morgengym

Styrke: 20 sek roing under bord (eller med håndkle), 15 sek hvile,

20 sek mageøvelse med lester, 1 min pause (eller så lang/kort pause du føler at du trenger).

Gjenta 2 ganger til, slik at du har gjort totalt 3 runder.

 

Bruk intervall timeren(www.tabatatimer.com) programer den på følgende måte:

Personlig Trener i Bodø gir deg luke 4 av julekalenderen

  • prepare: 00:10
  • work: 00:20
  • rest: 00:15
  • cycles: 02
  • tabatas: 01

 

Litt sent ute med luke 4 men nå er det bare å hive seg rundt etter middagen! I morgen blir det ei restitusjonsøkt, noe som vil gjøre godt for kropp og sjel etter 4 dager med trening!

One Response to “Julekalender luke 4”

  1. bjorngranum sier:

    Tenkte jeg skulle smelle til med en «ikke-fullt-så-hemmelig-julegave»-kampanje.. 1 år gratis bootcamp (normalt 10188 kr!) til en heldig vinner som trekkes på selveste julaften. Tanken er å ha en slags konkurranse hvor man må gjøre 3 enkle ting for å delta.. Hva sier dere? God eller dårlig ide?

Leave a Reply

 

© 2011 Personlig Trener i Bodø. All rights reserved.